start>customer service>delivery

Leverans av varor
Leveranstider
De varor som finns på lager levereras normalt inom en vecka efter det att vi fått din beställning. Perioder när många handlar hos oss kan det dröja lite längre. När du beställer en vara som inte är lagervara återkommer vi per mail eller telefon om leveranstid. Har dina varor olika leveranstid kan du välja att få en delleverans eller att få allt levererat samtidigt.

Leverans inom Sverige
Mindre paket levereras oftast med posten och större paket levereras med DHL. I kassan väljer du själv hur du vill ha dina varor levererade.

Leverans utanför Sverige
För tillfället har vi inte möjlighet att hantera order med leverans utanför Sverige genom vår webb-butik, men självklart är din beställning lika välkommen. Om du vill ha varan levererad utanför Sverige, kontakta oss via mail eller via telefon. Vi kan på så sätt ta emot din beställning och hjälpa till med frakten.

Mail:         info@geete.com
Telefon:   08 673 53 93

Paket som inte hämtas ut
Har du ett levererat paket som du inte hämtat ut, får du alltid en påminnelse. Om du inte hämtar ut ditt paket, så skickas det tillbaka till oss. För att täcka kostnader vi har i samband med det outlösta paketet debiteras du för fraktavgiften. Outlösta varor omfattas normalt inte av ångerrätten.

Fraktkostnad
Fraktkostnaden inom Sverige är 79 kronor.
Vid köp över 1.000 kr levereras varorna till dig fraktfritt.

Har du andra frågor om din leverans?
Kontakta oss så hjälper vi gärna till:

Mail:         info@geete.com
Telefon:   08 673 53 93

 

GEETE DISPLAY MATERIAL AB Tel: +46 (0)8 673 53 93 Mob: +46 (0)708 18 38 28 E-post: info@geete.com